Коли
приходить весна в Україну, пробуджується і воскресає природа, відроджується
життя і надходять Великодні свята, сідають люди у своїх оселях біля печей,
свічок і беруться за давнє-предавнє ремесло - розписування писанок. Звичай
писання писанок українцями знаний усіма слов'янами, румунами, греками, німцями,
литовцями, латишами. До XIII ст. писанки були знані в цілій
Європі та Західній Азії. Сам звичай писанок має витоки з символічного значення яйця, яке майже у всіх народів світу вважалося джерелом життя, символом початку життя, символом сонця. Безліч легенд і міфів народів світу пов'язані з культом яйця. (джерело: "Символіка української писанки та традиції українського писанкарства")
ПИСАНКА це - традиція, символ, мрії, побажання, благодатннй поштовх до креативу.
У рамках «ФЕСТИВАЛЮ ПИСАНОК У ЛЬВОВІ» від компанії "ДІКАРТ" Академічна спільнота ЛІМу проводить загальноінститутський конкурс «КРЕАТИВНА ПИСАНКА»Практикуємо подійний маркетинг
Умови : креатив в ідеї + креатив у матеріалі Презентація робіт у форматі:
- Назва
- Ідея/гасло
- Креативна група
- Матеріал
ФАНТАЗУЙ! ТВОРИ У КОМАНДІ! ПРЕЗЕНТУЙ! ПІДТРИМУЙ СВІЙ ВИТВІР - ГОЛОСУЙ НА
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
НАВЧАННЯ ДІЄЮ. Коментар викладача з Маркетингу Уляни (Ольги) Гошко
"Наближається Великдень! Час для того щоб відродитись
духовно, подумати про ближніх, подарувати їм втіху і радість, час єднання
людей у спільній роботі (наприклад толоках), коли виникає атмосфера залучення,
участі в створенні і втіленні благих ідей та намірів.
Для маркетолога це - вдалий час
привернути увагу до певного бренду, сформувати сприятливе ставлення з боку
конкретної аудиторії. Чудовим інструментом для цього стає подійний маркетинг.
Подійний маркетинг пов'язаний з
ініціюванням і проведенням певного заходу чи серії заходів, які, з
одного боку, викликають зацікавлення з боку цільової аудиторії, а з іншого - створюють передумови для вирішення
конкретних комунікаційно-маркетингових завдань.
У першу чергу, подійний
маркетинг - це видовище, розвага для представників цільової аудиторії, можливість
прийняти участь у певному дійстві, виграти приз, поспілкуватись із цікавими
людьми, відпочити. Для фірми це - чудовий засіб досягнути свої цілі, такі як:
- привернення уваги представників ЗМІ до діяльності
комунікатора,
- підсилення ефекту інших
комунікаційних проектів,
- стимулювання продажів конкретного бренду в
місцях проведення заходів подійного маркетингу.
Основними комунікаційними
характеристиками подійного маркетингу є привабливість і видовищність для
цільової аудиторії, інтерактивний характер, позитивне і інтенсивне емоційне
забарвлення більшості проектів подійного маркетингу, можливість налагодити
особисті зв’язки з представниками цільових аудиторій, хороша інтегрованість
цього інструменту в систему маркетингових комунікацій компанії.
Досвід зарубіжних країн
свідчить, що грамотно і оригінально
організований корпоративний захід може перейти в стандарт бренду і буде постійно працювати на
просування компанії на ринку.
Організація та участь у святкових подіях, які носять
масовий характер, влючають елемент традицій і соціальну складову
(наприклад доброчинність) є чудовим способом для вітчизняних підприємств
стимулювати розвиток бізнесу, поряд з тим підтримуючи національне відродження (особливо через залучення молоді), привносячи радість у життя спільноти".
|