Дуже швидко пролетіли 4 роки навчання у ЛІМі. За весь цей час ми, перш за все, накопичували знання та навички, розширювали свій кругозір та вчились у кращих викладачів нашого міста. Але цього недостатньо, щоб стати хорошим спеціалістом. Вирішальним фактором подальшого успіху є практичний досвід. Адже реалії нашої економіки, ринкового середовища та бізнесу відрізняються від того, що описано в книжках, бо ринок постійно розвивається та змінюється. Наш Інститут надає чудову можливість пройти стажування у кращих компаніях міста, у різних напрямках. Нам пощастило отримати практичний досвід в одній з провідних рекламних компаній на львівському ринку - ТОВ «КОМПАНІЯ «ЛІДЕР-М». «ЛІДЕР-М» - це компанія, яка надає повний спектр рекламних послуг від розробки до реалізації рекламних проектів. Компанія займається постачанням сувенірної продукції, медіаплануванням, а також нанесенням рекламних зображень, має власну виробничу базу і необхідне обладнання для виготовлення продукції. Наше стажування тривало всього лише місяць. Проте, за цей невеликий проміжок часу я змогла відчути себе справжнім маркетологом. Основною перевагою стажування в цій фірмі було те, що мені доручали дійсно цікаві завдання, які допомогли глибше осягнути суть моєї професії, перевірити як працюють ті чи інші методи на практиці, можливість застосувати ті знання, які я отримала в Інституті, а саме:
- Дослідження конкурентного середовища
- Формування рейтингу досліджених компаній;
- Дослідження рівня сервісу, компетентності працівників компанії
- Визначення недоліків компанії та формування власних пропозицій щодо покращення;
- Написання «скриптів» телефонних розмов для менеджерів:
- «Вхідний дзвінок в компанію»; - «Холодні продажі»; - «Боротьба з запереченнями» - Формування бази потенційних клієнтів для компанії - Дослідження факторів мотивації працівників та інші Ми мали можливість познайомитися з роботою компанії зсередини, з колективом (який виявився дуже привітним і дружнім), оцінити роботу кожного з них, обов’язки, ознайомитися з унікальними підходами, які використовує керівник компанії, а також побачити виробництво.
Найбільше важливим було те, що керівник компанії - пан Юрій Павлишин, не лише давав завдання та контролював їх виконання, він був для нас наставником, ще одним викладачем, який ділився своїм досвідом, навичками з управління персоналом, маркетингу та менеджменту, дозволив зазирнути у роботу керівника компанії, допомагав у вирішенні складних завдань, та разом ми відшліфовували виконану мною роботу до ідеальних результатів. Стажування в «ЛІДЕР-М» дало мені масу позитивних вражень, нових знань, навичок і вмінь, допомогло частково розкрити мій потенціал, та дало можливість остаточно переконатися, що професія маркетолога – це МОЄ. Маркетолог – це завжди цікава, рухлива робота, це можливість творити, втілювати свої креативні ідеї. Я хочу щиро подякувати всьому колективу ТОВ «КОМПАНІЯ «ЛІДЕР- М» за теплоту та терпіння, а також ЛІМу за те, що скерував мене на практику саме в цю компанію. Добрянська Юля (ст.4 курсу (Маркетинг))
|