|
- для батьків Тренінговий комплекс «Підвищення батьківської компетентності» у співпраці із сімейним психологом «Знання – єдине знаряддя виробництва, яке не підвладне дії закону зменшення дохідності». Дж. М. Кларк Найкращими інвестиціями капіталу завжди буде вкладення у власних дітей, тобто в своє майбутнє. З кожним роком все більше батьків, які в першу чергу витрачають кошти на розвиток та освіту своїх дітей, а вже потім на “витребеньки” щодо одягу і розваг. Така тенденція спостерігається як серед тих інвесторів, які мають високі доходи, так і серед тих, які від чогось відмовляються, щоб оплатити навчання. Діти, що сьогодні сидять за партами, незабаром визначатимуть наше майбутнє. Кожна дитина здібна і талановита! Навіть дуже великі математики починали з нуля. Як пробудити в ній радість творчості та пізнання, як розвинути її здібності та вміння мислити сміливо, творчо, нестандартно? Чи можна цьому навчити, чи таке мислення є строго генетично обумовленим? Учені стверджують, що можна. Як показують дослідження, шкільної програми є недостатньо для формування та розвитку мислення дітей. Під час занять з математики та інших шкільних предметів йдеться головним чином про засвоєння матеріалу та його відтворення. Важливим є не лише певна маса знань, а те, як їх застосовувати. Час ставить нові вимоги до фахівців майже в усіх галузях людської діяльності. Значна частина професій, які поширені зараз, в майбутньому істотно зміняться, а ще більше буде нових, яких зараз не існує. Які знання будуть потрібні в майбутньому? Тому необхідно розвивати мислення як потужний інструмент для якісного оволодіння знаннями та навичками, творчого використання їх на практиці, для здобуття нових знань, розвивати вміння навчатися. Об'єм інформації, що лавиноподібно зростає, вимагає її аналізу, виділення суттєвого, узагальнення і класифікації, встановлення причинно-наслідкових зв'язків і прийняття на цій основі рішень. Дуже важливим також є психологічна готовність до змін, а також вміння не зламатись у важкій життєвій ситуації. Я маю можливість спілкуватись із школярами 2-11 класів в рамках “Школи юного менеджера” вже більше 12-ти років. Вони звертаються до мене не тільки за порадами з предмету інформатики, а також дуже часто із звичайними життєвими питаннями і проблемами. “Як Ви думаєте, куди краще піти вчитись?”, “Ким бути? Чому Ви вирішили стати математиком….?”, “Як Ви знайшли роботу?”, “Чи Ви отримуєте добру зарплату, чи Ви із задоволенням йдете на роботу?”, “Що Ви думаєте про …..?”, “Як Ви ставитись до ранніх шлюбів?”. Дуже часто відповіді на запитання перетворюються в 2-х годинний диспут на тему. Наші слухачі потребують живого відвертого спілкування, вони прагнуть бути почутими, але, на жаль, дорослі не всі і не завжди мають на це час, бажання. Враховуючи побажання школярів та батьків, а також вимоги часу Львівський інститут менеджменту у 2004 р. розвивальні програми для школярів 1-11 класів об’єднав в рамках Малої бізнес-школи. У МБШ приходять вчитись ті школярі, які "хочуть", тобто мотивовані, можна сказати - кращі учні шкіл. Навіть кращих наші фахові та люб'язні викладачі мають чого навчити, і у кращих учнів є проблеми із: знанням мови як рідної так і іноземної, вмінням чітко та грамотно говорити, висловлювати власні думки, а також, із знаннями правил етикету, впевненістю у собі, із знанням математики та інших предметів, із пошуком друзів, безліч іншого. Наше завдання, як адміністраторів так і викладачів програм МБШ полягає в тому, щоб слухачі могли навчитись нового, набути нових навичок, а також, щоб їм було цікаво відвідувати заняття, спілкуватись. А дозволяють нам це зробити: нестандартні методики викладання – інтерактивні форми занять, кейси, ділові ігри, а також цікаві викладачі, справжні коучери – фахівці своєї справи. Ми всі працюємо в одній команді: слухачі та батьки, викладачі, адміністратори МБШ. Дуже часто викладачі виходять із аудиторії з фразою: ”Невідомо, хто більше отримав задоволення: вони чи я! Ще невідомо хто в кого вчиться?”. Відбувається постійний вплив одних на інших, як результат – вдосконалення програм та методик викладання.
Навчаючись за програмами МБШ, школярі мають можливість познайомитись із студентами, правилами та бізнес-стилем Інституту, побачити ВНЗ зі середини. Безліч слухачів програми “Школи юного менеджера” після закінчення 11 класу стали студентами Львівського інституту менеджмету. Упевнена, що Ви маєте усі шанси продовжити цю традицію! Не зволікайте! Ми чекаємо на Вас і Ваших дітей у Малійї бізнес-школі! «Випадок допомагає підготовленим…». Або як знати, як вгадати, яку ж професію обрати? Погодьтеся, вибір професії один з Ваших перших самостійних рішень на дорозі дорослого життя. А за балами важливості, це рішення просто зашкалює. Пощастило, якщо Ви співаєте мінімум як Руслана, пишете вірші як Ахматова, чи параметри у Вас 90-60-90...Тоді з кар’єрою у Вас все вирішено...А якщо всі раніше перераховані дані у Вас є, але вважаєте що це все несерйозно, просто хобі...? Тоді, мабуть, перед Вами постає питання спеціалістом якої сфери бути, так щоб і заробітки достатні і задоволення від роботи - гора. Передбачаю, щоб вибрати щось гідне Ви піднімаєте на ноги родину, і побалакавши на життєві теми, можливо, із здивуванням виясняєте для себе, що майже всі вони працюють не за спеціальністю. Чому так? Та через те, що змінилася політика нашої країни – і перед сучасною молоддю, власне, перед Вами, відкриваються чудові перспективи в нових видах діяльності . Але щоб реалізувати себе, треба отримати вищу освіту, здобути спеціальність...Та яку? Напевно, Вам не захочеться отримати диплом і дізнатися що Ви стали 9500000–им спеціалістом України певної галузі, якому ще слід дуже постаратися, щоб знайти роботу. Через те, після консультацій родини Ви мабуть вирішуєте поговорити з друзями. І чуєте від них, що батьки порадили... документи подають у декілька ВНЗ...і вже куди вдасться, так і буде... Ви ж особистість амбітна, і душею чуєте, що такий “стан” справ Вас не влаштовує. Але і звернутися більше нікуди... Не хочу, щоб ви сприйняли мене за віщунку, просто так відбувалося у моєму особистому житті. Та мені пощастило, я здобула економічну освіту і диплом, де красиво виведено “спеціаліст з маркетингу”. Мені подобається моя робота і я радо ділюся своїми знаннями зі студентами дипломних студій та слухачами “Школи Юного Менеджера” та “Префікс”. Запрошую Вас познайомитися з цими програмами, життям Інституту, студентами та викладачами. Що дасть Вам таке знайомство крім самовдосконалення, нових прогресивних знань в сфері менеджменту та маркетингу, комп’ютерних технологій, розвитку лідерських навиків та нових друзів? Я Вам скажу: Ви зрозумієте суть найновіших в Україні спеціальностей, які мають високий рейтинг в усьому світі - менеджмент та маркетинг, і шанс відчути чи це та професія, в якій Ви зможете себе проявити, і впевнено сказати насамперед собі: “Вибір зроблено – Я ЗНАЮ, ЧОГО Я ХОЧУ!!!" До зустрічі, «Той, хто впевнено крокує в напрямку до своєї мрії і докладає зусиль для того, щоб прожити життя, як уявляв собі, обов'язково зустрінеться з успіхом. Якщо ви побудували повітряний замок, ваша праця недаремна. Замок створений саме там, де він і повинен бути. А тепер зміцнюйте під ним фундамент». Генрі Торв Хто ж не любить мріяти, зводити "повітряні замки": гарні і дорогі речі, власний будиночок, авто, успішний бізнес чи кар'єра. Але не всім вдається їх матеріалізувати, звести під ними хоча б якийсь фундамент. Основу на перспективне майбутнє потрібно закладати ще в дитинстві, щоб потім без остраху вступити у доросле життя і зводити міцні фундаменти. Грунтовні знання, логічне мислення, кмітливість, знання мов, володіння інформаційними технологіями, комунікабельність і лідерські навички, впевненість у собі, цілеспрямованість - це те, що дасть змогу бути конкурентоспроможним на ринку праці. У "Школі юного менеджера" діти покращують свої знання з іноземних мов (англійської та німецької), набувають навиків користування комп'ютером, здійснюють пошук інформації через Інтернет, працюють над рефератами у додатковий час, створюють свої перші презентації, що демонструють у кінці програми перед друзями та батьками. Батьки мають змогу побачити не тільки те, як діти навчились працювати в PowerРоіпt, а й їхні смаки, уподобання, те, що хвилює дітей. Адже, теми презентацій школярі вибирають самостійно. Викладач лише скеровує, допомагає, в яких сайтах краще здійснювати пошук, дає рекомендації, де і що відкоректувати. Проте, у кінцевому результаті, більш важливе значення має те, як діти продемонструють глядацькій аудиторії всій проект. Бували випадки, коли суха, на перший погляд, нецікава презентація, була дуже гарно подана і навпаки."Юні менеджери" самостійно можуть порівняти свій виступ з іншими, усвідомити і проаналізувати, у чому ж їхні плюси, а в чому вони програють перед своїми ровесниками. Почуття здорової конкуренції є більшим мотиватором, ніж критика і оцінки. Відбувається переоцінка себе, збільшення мотивації до навчання, бажання подальшого розвитку своїх ораторських здібностей, навичок триматись перед аудиторією. Все це допоможе школярам в майбутньому іти в ногу з часом, бути лідером свого власного життям. викладач МБШ, Тетяна Козій
|
Новини та новинки
Лекція професора з Швеції (Детальніше) Участь в урочистостях
Знайомство зі службою Тиждень ЧЕСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Співчуття родині Навчально-пізнавальна Посвята у студенти - 2024 Вручення дипломів бакалаврам Переговори про співпрацю Домовленість Стажування 2023 Навчальна поїздка студентів Навчальна поїздка студентів
|