ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

 

Збільшити шрифт

ВЕЛИКДЕНЬ! ЧАС ДАРУВАТИ РАДІСТЬ! ЛІМ ГОТУЄТЬСЯ

       

     Коли приходить весна в Україну, пробуджується і воскресає природа, відроджується життя і надходять Великодні свята, сідають люди у своїх оселях біля печей, свічок і беруться за давнє-предавнє ремесло - розписування писанок. Звичай писання писанок українцями знаний усіма слов'янами, румунами, греками, німцями, литовцями, латишами. До XIII ст. писанки були знані в цілій Європі та Західній Азії. 

 Сам звичай писанок має витоки з символічного значення яйця, яке майже у всіх народів світу вважалося джерелом життя, символом початку життя, символом сонця. Безліч легенд і міфів народів світу пов'язані з культом яйця.

(джерело: "Символіка української писанки та традиції українського писанкарства")

 ПИСАНКА це - традиція, символ, мрії, побажання,  благодатннй поштовх до креативу.

У рамках «ФЕСТИВАЛЮ ПИСАНОК У ЛЬВОВІ» від компанії  "ДІКАРТ"

Академічна спільнота ЛІМу  проводить загальноінститутський конкурс

«КРЕАТИВНА ПИСАНКА»

Практикуємо подійний маркетинг

     Умови : креатив в ідеї + креатив у матеріалі
     Презентація робіт  у форматі:

  • Назва
  • Ідея/гасло
  • Креативна група
  • Матеріал
ФАНТАЗУЙ! ТВОРИ У КОМАНДІ! ПРЕЗЕНТУЙ! ПІДТРИМУЙ СВІЙ ВИТВІР - ГОЛОСУЙ НА   

1 2  3 4 5 6

  7 8 9 10 11

 НАВЧАННЯ ДІЄЮ. Коментар викладача з Маркетингу Уляни (Ольги) Гошко

      "Наближається Великдень! Час для того щоб відродитись духовно, подумати про ближніх, подарувати їм  втіху і радість, час єднання людей у спільній роботі (наприклад толоках), коли виникає атмосфера залучення, участі в створенні і втіленні благих ідей та намірів. 

      Для маркетолога це - вдалий час привернути увагу до певного бренду, сформувати сприятливе ставлення з боку конкретної аудиторії. Чудовим інструментом для цього стає подійний маркетинг.

      Подійний маркетинг пов'язаний з ініціюванням і проведенням певного заходу чи серії заходів, які, з одного боку, викликають зацікавлення з боку цільової аудиторії, а з іншого - створюють передумови для  вирішення конкретних комунікаційно-маркетингових завдань.

    У першу чергу, подійний маркетинг - це видовище, розвага для представників цільової аудиторії, можливість прийняти участь у певному дійстві, виграти приз, поспілкуватись із цікавими людьми, відпочити. Для фірми це - чудовий засіб досягнути свої цілі, такі як:

  • привернення уваги представників ЗМІ до діяльності комунікатора,
  • підсилення ефекту інших комунікаційних проектів,
  • стимулювання продажів конкретного бренду в місцях проведення заходів подійного маркетингу.

      Основними комунікаційними характеристиками подійного маркетингу є привабливість і видовищність для цільової аудиторії, інтерактивний характер, позитивне і інтенсивне емоційне забарвлення більшості проектів подійного маркетингу, можливість налагодити особисті зв’язки з представниками цільових аудиторій, хороша інтегрованість цього інструменту в систему маркетингових комунікацій компанії.

        Досвід зарубіжних країн свідчить, що грамотно і оригінально  організований  корпоративний захід може перейти в стандарт бренду і буде постійно працювати на просування компанії на ринку.

      Організація та участь у святкових подіях, які носять масовий характер, влючають елемент традицій і  соціальну складову (наприклад доброчинність) є чудовим способом для вітчизняних підприємств стимулювати розвиток бізнесу, поряд з тим підтримуючи національне відродження (особливо через залучення молоді), привносячи радість у життя спільноти".   


 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


         ВРУЧЕННЯ ДИПЛОМІВ
               МАГІСТРАМ

(Детальніше)


  ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
        (березень 2024 року)

(Детальніше)



БРАМА- ОНЛАЙН ВАРТА УКРАЇНИ


(Детальніше)


ПЕРЕГОВОРИ У ПРАЗІ

(Детальніше)


ЗУСТРІЧ У БАУЦЕНІ


(Детальніше)


ПРОЄКТ КІБЕРПОЛІЦІЇ


(Детальніше)

Платіжна безпека


(Детальніше)


ПОДЯКА  ЖЕБЕЛЮ В.В.


(Детальніше)


ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 33 РОКИ !!!

(Детальніше)


ГРАНТ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ!

(Детальніше)


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ ТА РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Вступ - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2023

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр 

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ