ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

 

Збільшити шрифт

НОВІ ПОСІБНИКИ

 

  Анотація посібника

"Управління забезпеченням якості продукції"

проф. Шабайковича В.А.,

завідувача кафедри менеджменту та міжнародного бізнесу ЛІМу, д.т.н.

 

        Якість – це душа продукції, котра формується при її народженні, тобто, розробці, виготовленні, залежить від кваліфікації працівників, вхідних матеріалів, способів розробки і виготовлення та зберігається при використанні.

Викладений системний підхід при розгляді проблеми якості продукції. Вперше названі зовнішні та внутрішні чинники низької якості української продукції, розкриті основи механізму її підвищення. Приділена належна увага управлінню забезпеченням якості продукції з застосуванням сучасних методик і комп’ютери­зації, таких як віртуальна розробка продукції. Відмічено значення нових способів підвищення якості продукції, серед них нанотехнологія та логістика. Виділені особливості забезпечення якості при розробці, виготовленні та експлуатації продукції та розроблене направлене формування показників якості. Розглянутий зарубіжний досвід забезпечення якості продукції, наведені необхідні додатки та короткий термінологічний словничок. Посібник вигідно відрізняється від відомих практичною направленістю, сучасним поглядом на забезпечення якості в умовах глобалізації.

Посібник призначений як для студентів і викладачів вишів, так і працівників підприємств, які займаються практичними проблемами підвищення якості продукції на виробництві. Книжка прорецензована вітчизняними вченими і практиками.

Формується тираж випуску і замовити потрібну кількість примірників можна, написавши листа до ЛІМ, за адресою: 79015, Львів, вул. Ліська, 16.

  

З м і с т

       П Е Р Е Д М О В А                                                                                                

 

1.  ОСНОВИ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ                                                                        

1.1. Підприємство - місце здійснення виробничого процесу                                          

1.2. Взаємозв’язок виробництва продукції з функціонуванням систем якості                   

1.2.1. Виробничий та технологічні процеси                                                         

1.3. Ринкова концепція виробництва продукції                                                           

1.4. Стратегія та тактика виробничого підприємництва                                              

1.5. Економіка якості, формування витрат на якість продукції                                     

1.5.1. Витрати виробництва                                                                               

       Питання для самопідготовки                                                                              

 

2.  ЯКІСТЬ ВИРОБІВ, ПРОЦЕСІВ І ПОСЛУГ                                                                    

2.1. Філософія якості                                                                                              

2.2. Основні терміни і визначення                                                                            

2.2.1. Класифікація показників якості продукції                                                   

2.3. Системи якості на базі стандартів ISO серії 9000                                                   

2.3.1. Якість виробів, процесів і послуг                                                                

2.3.2. Сертифікація та акредитація якості                                                            

2.4. Направлене формування властивостей, що визначають  якість виробів                   

2.5. Підвищення якості виробів і процесів за рахунок застосування нанотехнологій         

2.6. Застосування систем підтримки прийняття рішень                                                

       Питання для самопідготовки                                                                            

3.  УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ                                               

3.1. Основні принципи управління якістю продукції                                                       

3.2. Управління забезпеченням якості при проектуванні виробів,

       розробки процесів і послуг                                                                                

3.3. Управління забезпеченням якості при виготовленні продукції                                  

3.4. Управління забезпеченням якості за експлуатаційними властивостями

       складових елементів виробу                                                                                

3.5. Управління забезпеченням направленого формування якості  продукції                  

             Питання для самопідготовки                                                                              

 

4.  ЛОГІСТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ                                                    

4.1. Концепція логістичного управління якості продукції                                               

4.2. Логістичні потоки і пцеси в підсистемі управління якістю продукції                           

4.3. Основи логістичного управління якістю продукції                                                   

4.4. Синергічний ефект логістичного управління якістю                                                

4.4.1. Технологічні системи, що самоорганізуються                                              

4.4.2. Логістика при утворенні корисних і шкідливих ефектів                                

4.5. Організація логістичного управління якістю продукції                                             

       Питання для самопідготовки                                                                                    

 

Післямова                                                                                                                  

Д о д а т о к  1.  Правила та порядок виконання функцій системи якості продукції             

Д о д а т о к  2.  Рекомендації що до управління та вдосконалення якості продукції            

Д о д а т о к  3.  Деякі приклади конструкційних рішень технологічних виробів,

                            спрямованих на значне підвищення їх якості                                          

 

Термінологічний словник                                                                                              

Джерела інформації                                                                                                     

 

 

  

 Анотація посібника

"Управління забезпеченням конкурентноспроможності продукції"

проф. Шабайковича В.А.,

завідувача кафедри менеджменту та міжнародного бізнесу ЛІМу, д.т.н.

 

Якщо якість можна порівняти з душею продукції, то з витратами на її одержання та обґрунтованою ціною формується конкурентоспроможність продукції, яка здобувається світлими головами інженерів і вмілими працьовитими руками робітників.

Викладений системний підхід при розгляді проблеми конкурентоспроможності продукції. Вперше названі зовнішні та внутрішні чинники низької конкурентоспроможності української продукції, розкриті основи механізму її підвищення. Приділена увага управлінню забезпеченням конкурентоспроможності продукції з застосуванням сучасних методик і комп’ютеризації, таких як віртуальна розробка. Приділена увага управлінню конкурентоспроможністю продукції на основі розробленого механізму її підвищення. Висвітлені необхідні питання концептуальних основ забезпечення конкурентоспроможності продукції, якості, як головного чинника її підвищення, супутніх втрат, основ управління конкурентоспроможністю та методів виготовлення конкурентоспроможної продукції. Розроблені підстави системи управління конкурентоспроможністю, якої немає. Приділена увага питанню забезпечення конкурентоспроможності продукції за рубежем.

Посібник призначається для студентів і викладачів вишів України, а також працівників підприємств, які займаються практичними проблемами конкурентоспроможності продукції.

Формується тираж випуску і замовити потрібну кількість примірників можна, направивши листа до ЛІМ, за адресою: 79015, Львів, вул.. Ліська, 16. 

 

З  м  і  с  т

передмова                                                                                                       

1. концептуальні основи забезпечення

конкурентоспроможності продукції                                                                

1.1.  концепція конкурентоспроможності продукції                                                              

1.2. Структура конкурентоспроможності                                                                             

1.3.   Основи виготовлення продукції в умовах конкурентоспроможності                                

1.3.1.      Взаємозв’язок виробництва продукції з функціонуванням

систем якості                                                                                                 

1.3.2.    Ринкова концепція виробництва продукції                                                           

1.4.    Соціальна сутність конкурентоспроможності продукції                                                  

1.5.    Підприємництво при забезпеченні конкурентоспроможності продукції

1.5.1. Стратегія та тактика виробничого підприємництва

1.6.    Нормативне забезпечення управління якістю та

конкурентоспроможністю продукції                                                                            

Резюме                                                                                                                    

Питання для самопідготовки                                                                                      

 

2.   Якість як головний чинник підвищення

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ                                                                

2.1. Концепція та структура якості конкурентоспроможної продукції                                 

2.2.  Склад і сутність показників якості продукції                                                              

2.3.  Управління забезпеченням якості конкурентоспроможної продукції                           

 2.3.1.   Система управління забезпеченням якості продукції                                       

2.4.   Забезпечення якості конкурентоспроможної продукції                                              

2.4.1.    Забезпечення якості при розробці продукції                                                  

2.4.2.   Забезпечення якості при виготовленні продукції                                             

2.4.3.   Забезпечення якості при експлуатації продукції                                              

2.5. Механізм забезпечення якості конкурентоспроможної продукції                                 

2.6. Якісна та конкурентоспроможна продукція України                                                   

2.7. Логістичне управління якістю продукції

Резюме                                                                                                                   

Питання для самопідготовки                                                                                     

 

3. Витрати ПРИ виготовленнЯ конкурентоспроможної

продукції                                                                                                                  

3.1. Загальні відомості про витрати виробництва                                                                 

3.2. Структура витрат на виготовлення конкурентоспроможної продукції                              

3.3. Основні методи аналізу витрат конкурентоспроможної продукції                                    

3.4. Технологічна собівартість виготовлення конкурентоспроможної

продукції                                                                                                                 

3.4.1. Повна собівартість як підстава ціни продукції                                                      

3.4.2. Податки як значна частина витрат виготовлення продукції                                  

3.4.3. Обґрунтована ціна як захід підвищення конкурентоспроможної

продукції

3.5. Економічність виготовлення конкурентоспроможної продукції                                       

Резюме                                                                                                                   

Питання для самопідготовки                                                                                    

 

4. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ                                                   

4.1. Сутність конкурентоспроможності продукції, її аналіз,

стратегії виробників                                                                                              

4.2. Основи оцінювання конкурентоспроможності продукції                                           

4.3. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції                                                  

4.4. Приклади оцінювання конкурентоспроможності продукції                                        

                       4.4.1. Приклад розрахунку конкурентоспроможності нових

                                виробів ВАТ «Іскра» (Львів)                                                                         

4.4.2. Дослідження конкурентоспроможності за визначеними

показниками                                                                                              

4.5. Двомірний аналіз конкурентоспроможності а відповідної

перспективності бізнесу                                                                                       

4.6. Спрощена оцінка конкурентоспроможності продукції                                              

4.7. Аналіз п’яти сил М. Портера                                                                                 

Резюме                                                                                                               

Питання для самопідготовки                                                                                

 

 

5. ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ

ПРОДУКЦІЇ                                                                                                                

5.1. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції                            

5.2. технологія системного управління конкурентоспроможністю продукції                      

5.3. Алгоритм забезпечення конкурентоспроможності продукції                                      

5.4. Формування технологічних процесів виготовлення

конкурентоспроможної продукції                                                                           

5.4.1. Формування конкурентоспроможності послуг                                                

5.5. Сучасні методи управління конкурентоспроможністю продукції                                  

5.6. Комплексна система управління забезпеченням

конкурентоспроможності продукції                                                                         

5.7. Міжнародний досвід забезпечення конкурентоспроможності продукції                       

Резюме                                                                                                                

Питання для самопідготовки                                                                                   

 

6. МЕТОДИКА розробкИ конкурентоспроможної продукції                                 

6.1. Формування конкурентоспроможності продукції                                                      

6.1.1. Загальні заходи підвищення конкурентоспроможності продукції                    

6.2. Використання соціально-психологічних чинників

 конкурентоспроможності продукції                                                                        

6.3. Використання інноваційних рішень для підвищення якості

та конкурентоспроможності продукції                                                                     

6.3.1. Використання нанотехнологій для підвищення якості та

конкурентоспроможності продукції                                                               

6.4. Кластерний механізм підвищення конкурентоспроможності

продукції та економічної системи                                                                            

6.5. Значення маркетингу при випуску конкурентоспроможної продукції                          

6.6. Забезпечення конкурентоспроможності продукції при проектуванні

виробів, розробці процесів і послуг                                                                        

6.7. Віртуальні методи підвищення якості та конкурентоспроможності

продукції

6.8. Десять рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності

продукції                                                                                                              

Резюме                                                                                                               

Питання для самопідготовки                                                                                  

 

Післямова                                                                                                        

Додатки: Закони України щодо конкурентоспроможності продукції                    

Термінологічний словничок                                                                                      

Літературні джерела                                                                                                 

  

 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


         ВРУЧЕННЯ ДИПЛОМІВ
               МАГІСТРАМ

(Детальніше)


  ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
        (березень 2024 року)

(Детальніше)



БРАМА- ОНЛАЙН ВАРТА УКРАЇНИ


(Детальніше)


ПЕРЕГОВОРИ У ПРАЗІ

(Детальніше)


ЗУСТРІЧ У БАУЦЕНІ


(Детальніше)


ПРОЄКТ КІБЕРПОЛІЦІЇ


(Детальніше)

Платіжна безпека


(Детальніше)


ПОДЯКА  ЖЕБЕЛЮ В.В.


(Детальніше)


ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 33 РОКИ !!!

(Детальніше)


ГРАНТ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ!

(Детальніше)


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ ТА РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Вступ - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2023

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр 

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ