ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра
 

Збільшити шрифт

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТРАНСФЕРНИЙ ЦЕНТР НОВІТНІХ БІЗНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ТРАНСФЕРНИЙ ЦЕНТР НОВІТНІХ БІЗНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ

ЗАТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ»

 

          Розділ I. Загальні положення. 

Трансферний центр новітніх бізнес-технологій (підрозділ) є самостійним підрозділом ЗАТ «Львівський інститут менеджменту» (Інституту) і підпорядковується безпосередньо Ректору Інституту. 

 

Розділ II. Завдання підрозділу.

 

1.               Підготовка пропозицій щодо впровадження нових навчальних, консультаційних та інформаційно-консультаційних програм у рамках діяльності Інституту.

2.               Здійснення консультацій працівників Інституту, студентів Інституту та клієнтів Інституту з питань комерційної діяльності та управління підприємством.

3.               Проведення переговорів з підприємствами – розробниками нових навчальних, консультаційних та інформаційно-консультаційних програм з метою аналізу доцільності та імплементації даних програм у діяльність Інституту.

4.               Здійснення маркетингових досліджень ринку із залученням студентів Інституту з метою забезпечення практики студентів Інституту та згідно затверджених ректором бюджетів.

5.               Здійснення та розвиток комунікацій з власниками та керівниками підприємств, підприємцями, працівниками підприємств.

 

Розділ III. Структура та склад підрозділу.

1.               Структуру та штат підрозділу затверджує Ректор Інституту відповідно до нормативів чисельності фахівців з урахуванням обсягів роботи.

2.               До складу підрозділу можуть входити групи з аналізу ринку, розробки навчальних та консультаційних програм, планування діяльності.

 

Розділ IV. Функції підрозділу.

 1.               В області підготовки пропозицій щодо впровадження нових навчальних, консультаційних та інформаційно-консультаційних програм у рамках діяльності Інституту:

1.1.            Аналіз навчальних, консультаційних та інформаційних програм, які пропонуються в Україні, з метою залучення таких програм в Інститут.

1.2.            За дорученням Ректора проведення переговорів з тренінговими, консалтинговими та навчальними закладами з метою залучення нових програм в Інститут.

2.               В області здійснення консультацій працівників Інституту, студентів Інституту та клієнтів Інституту з питань комерційної діяльності та управління підприємством:

2.1.            Здійснення консультацій працівників Інституту, студентів Інституту та клієнтів Інституту відповідно до затвердженого Ректором графіку консультацій.

3.               В області проведення переговорів з підприємствами – розробниками нових навчальних, консультаційних та інформаційно-консультаційних програм з метою аналізу доцільності та імплементації даних програм у діяльність Інституту

3.1.            Участь у переговорах з підприємствами та навчальними закладами з метою аналізу та залучення нових програм у діяльність Інституту.

3.2.            Здійснення комунікацій з бізнес-тренерами та пошук нових розробок тренінгових та інформаційних програм

3.3.            Підготовка пропозицій із залучення тренерів, викладачів, фахівців для проведення  навчальних, консультаційних та інформаційно-консультаційних програм у рамках діяльності Інституту.

  

Розділ V. Права підрозділу.

 

1.               Вимагати від інших підрозділів Інституту надання матеріалів (відомостей, планів тощо), необхідних для здійснення роботи, що входить у компетенцію підрозділу.

2.               Представляти Інститут в інших господарських організаціях, державних органах влади та органах місцевого самоврядування з питань розвитку бізнесу, бізнес-консультування та поширення інформації про роботу Інституту.

3.               Вносити пропозиції керівництву Інституту про зміни умов навчальних та навчально-консультаційних програм з метою більш ефективного залучення слухачів програм.

4.               Впроваджувати навчальні та інформаційно-консультаційні програми спільно із зовнішніми організаціями та підприємствами.

 

Розділ VI. Відповідальність підрозділу.

Відповідальність за виконання поставлених Ректором цілей та задач підрозділу відповідно до даного Положення несе керівник підрозділу.

 

Розділ VII. Взаємодія підрозділу.

З підрозділом «Дипломні студії»:

Отримує:

1.               запити щодо практичних консультацій студентів Інституту з питань маркетингу та менеджменту

2.               інформацію щодо потреби у практичних програмах з менеджменту та маркетингу

Представляє:

1.               у відповідності до затверджених Ректором програм консультацій, консультує студентів та викладачів Інституту з питань нових бізнес-технологій у менеджменті та маркетингу

 З іншими підрозділами взаємодія визначається рішеннями Ректора.

 

 

 

 

 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина

ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 32 РОКИ !!!

Детальніше...


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2022 

менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Вступ 2022

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2022

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2022

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2021

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ