ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ТРАНСФЕРНИЙ ЦЕНТР НОВІТНІХ
БІЗНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ
ЗАТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ»
Розділ I. Загальні положення. Трансферний центр новітніх
бізнес-технологій (підрозділ) є самостійним підрозділом ЗАТ «Львівський
інститут менеджменту» (Інституту) і підпорядковується безпосередньо Ректору
Інституту.
Розділ II. Завдання підрозділу.
1.
Підготовка пропозицій щодо впровадження нових навчальних, консультаційних
та інформаційно-консультаційних програм у рамках діяльності Інституту.
2.
Здійснення консультацій працівників Інституту, студентів Інституту та
клієнтів Інституту з питань комерційної діяльності та управління підприємством.
3.
Проведення переговорів з підприємствами – розробниками нових навчальних,
консультаційних та інформаційно-консультаційних програм з метою аналізу
доцільності та імплементації даних програм у діяльність Інституту.
4.
Здійснення маркетингових досліджень ринку із залученням студентів Інституту
з метою забезпечення практики студентів Інституту та згідно затверджених ректором
бюджетів.
5.
Здійснення та розвиток комунікацій з власниками та керівниками підприємств,
підприємцями, працівниками підприємств.
Розділ III. Структура та склад підрозділу. 1.
Структуру та штат підрозділу затверджує Ректор Інституту відповідно до
нормативів чисельності фахівців з урахуванням обсягів роботи.
2.
До складу підрозділу можуть входити групи з аналізу ринку, розробки навчальних
та консультаційних програм, планування діяльності.
Розділ IV. Функції підрозділу.
1.
В області підготовки пропозицій щодо впровадження нових навчальних,
консультаційних та інформаційно-консультаційних програм у рамках діяльності Інституту:
1.1.
Аналіз навчальних, консультаційних та інформаційних програм, які
пропонуються в Україні, з метою залучення таких програм в Інститут.
1.2.
За дорученням Ректора проведення переговорів з тренінговими,
консалтинговими та навчальними закладами з метою залучення нових програм в
Інститут.
2.
В області здійснення консультацій працівників Інституту, студентів
Інституту та клієнтів Інституту з питань комерційної діяльності та управління
підприємством:
2.1.
Здійснення консультацій працівників Інституту, студентів Інституту та
клієнтів Інституту відповідно до затвердженого Ректором графіку консультацій.
3.
В області проведення переговорів з підприємствами – розробниками нових
навчальних, консультаційних та інформаційно-консультаційних програм з метою аналізу
доцільності та імплементації даних програм у діяльність Інституту
3.1.
Участь у переговорах з підприємствами та навчальними закладами з метою
аналізу та залучення нових програм у діяльність Інституту.
3.2.
Здійснення комунікацій з бізнес-тренерами та пошук нових розробок
тренінгових та інформаційних програм
3.3.
Підготовка пропозицій із залучення тренерів, викладачів, фахівців для
проведення навчальних, консультаційних
та інформаційно-консультаційних програм у рамках діяльності Інституту.
Розділ V. Права підрозділу.
1.
Вимагати від інших підрозділів Інституту надання матеріалів (відомостей,
планів тощо), необхідних для здійснення роботи, що входить у компетенцію
підрозділу.
2.
Представляти Інститут в інших господарських організаціях, державних органах
влади та органах місцевого самоврядування з питань розвитку бізнесу,
бізнес-консультування та поширення інформації про роботу Інституту.
3.
Вносити пропозиції керівництву Інституту про зміни умов навчальних та
навчально-консультаційних програм з метою більш ефективного залучення слухачів
програм.
4.
Впроваджувати навчальні та інформаційно-консультаційні програми спільно із
зовнішніми організаціями та підприємствами.
Розділ VI. Відповідальність підрозділу.
Відповідальність за виконання
поставлених Ректором цілей та задач підрозділу відповідно до даного Положення
несе керівник підрозділу.
Розділ VII. Взаємодія підрозділу.
З підрозділом «Дипломні студії»:
Отримує:
1.
запити щодо практичних консультацій студентів Інституту з питань маркетингу
та менеджменту
2.
інформацію щодо потреби у практичних програмах з менеджменту та маркетингу
Представляє:
1.
у відповідності до затверджених Ректором програм консультацій, консультує
студентів та викладачів Інституту з питань нових бізнес-технологій у
менеджменті та маркетингу
З іншими підрозділами взаємодія визначається рішеннями Ректора.
|