ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

Інформація

для бізнесу


Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2025 рік


(Детальніше)


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 17 до 21 жовтня 2026 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

(Детальніше...)


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

(Детальніше...)


 АРХІВ заходів...

 

 

Збільшити шрифт

Кафедра маркетингу та аналітичної економіки


Т.в.о. завідувача кафедри: Дацишин Маркіян Богданович, кандидат економічних наук, доцент



Кафедра маркетингу та аналітичної економіки  створена за ініціативою адміністрації Інституту як спеціально – випускаюча з метою підготовки фахівців з різними рівнями освіти за спеціальністю 075 “Маркетинг” і є одним з основних навчально-наукових структурних підрозділів Інституту. Кафедра відповідає за випуск бакалаврів та магістрів, безпосередньо підпорядковується проректорові з навчальної та наукової роботи і виступає замовником для кафедр, які не є випускаючими.


Місія кафедри  

Передати студентам знання і практичні навички з маркетингу з урахуванням вимог сучасності за рахунок індивідуалізації навчального процесу та сучасних інформаційних технологій.


Завдання:

  • реалізація диференційованого підходу до викладання спеціалізованих курсів для спеціальностей "Маркетинг" та "Менеджмент організацій";
  • формування зацікавленого ставлення студентів до вивчення спеціалізованих дисциплін кафедри на базі використання інтерактивних методів викладання та організації індивідуального підходу у впровадженні навчального процесу;
  • сприяння систематизації знань та навичок студентів у процесі реалізації навчальних програм протягом усіх років навчання;
  • формування у студентів навичок самостійного аналізу економічного  і маркетингового стану в Україні та світі, розуміння суті, основних інструментів та наслідків проведення економічної політики в країні.


Принципи:

  • зосередження ресурсів на реалізації таких освітніх послуг (ОП), що реально необхідні споживачам-студентам в обраних  сегментах ринку;
  • розуміння якості ОП як міри задоволення потреби в них. Тому непотрібні ОП не можуть бути якісними. Більш того, будь-яка якісна відмінність даної послуги від іншої має значення в залежності від  тієї потреби, на задоволення якої націлена вимірювана властивість, характеристика послуги;
  • розгляд потреб в широкому змісті, у т.ч. за рамками традиційних, відомих способів їхнього задоволення. Нашому студенту потрібні не тільки диплом і навіть не сума знань, хоч це важлива складова нашого продукту,  а зростання цінності власної особистості в межах визначених соціальних груп і колективів;
  • орієнтація на скорочення сукупних витрат споживача (насамперед витрат на споживання ОП) і облік їх у ціноутворенні, тобто домінування меншої ціни споживання ОП над більшою ціною продажу вже синтезованих власних знань;
  • перевага  не констатуючих методів, а прогнозуючих та активно формуючих попит типів фахівців;
  • домінування орієнтації на довгострокову перспективу ринку на вирішальних напрямках підготовки фахівців.


Викладачі кафедри забезпечують навчальний процес з таких дисциплін:

Логістика

Маркетинг

Маркетингова товарна політика

Маркетинговий менеджмент

Основи конструювання і моделювання

Система технологій

Стандартизація та сертифікація (товарів, послуг)


Напрями наукової роботи: інноваційні концепції маркетингу; ефективність банерної мережі; Digital-маркетинг; Google-аналітика; маркетингові дослідження національних та міжнародних ринків; промисловий маркетинг; еко-маркетинг; поведінка споживачів та поведінкова економіка; цифровий (digital) маркетинг; міжнародний маркетинг; маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг; маркетинг у сфері високих технологій та стартап-проектів; логістика; еко-логістика.

     Наукові дослідження кафедри маркетингу та аналітичної економіки відповідають профілю її діяльності та орієнтовані на вивчення і можливості розв’язання теоретичних і практичних проблем щодо підвищення ефективності функціонування підприємств в умовах модернізації економіки України.

     Науково-дослідна діяльність кафедри включає проведення науково-практичних конференцій та науково-методологічних семінарів; налагодження тісних наукових зв’язків з іншими ЗВО та підприємствами; участь науково-педагогічних працівників і студентів у роботі наукових та науково-практичних конференцій, студентських гуртків; підвищення якості професорсько-викладацького складу через роботу над дисертаціями, публікаціями наукових та навчально-методичних праць.


Професорсько-викладацький склад: 

В.о. завідувача кафедри

Дацишин Маркіян Богданович, кандидат економічних наук, доцент

  Доценти

  Вареник Віктор Анатолійович, кандидат економічних наук,доцент

  Мартин Ольга Максимівна, кандидат економічних наук, доцент

  Стадник Мирослава Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент

  Карпій Олена Петрівна, кандидат економічних наук, доцент

  Струк Наталія Романівна, кандидат економічних наук, доцент

Старші викладачі

 Миронюк Василь Миколайович, кандидат географічних наук

 Мокій Олександра Анатоліївна, кандидат економічних наук, старший викладач


ВАКАНСІЯ:


22 травня 2025 року відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади завідувача кафедри маркетингу та аналітичної економіки.


Вакансія

 
 

Новини та новинки

 менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина
менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина

менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


У квітні 2025 року для студентів-магістрів, Войтех Враспір, директор Чеського Агентства з питань підтримки торгівлі Генерального консульства Чеської Республіки у Львові, в рамках навчальної дисципліни “Управління проєктами” виступить з лекцією “Практичний досвід реалізації Чесько-українських проєктів”.


Захист
магістерських
кваліфікаційних робіт
17-20 березня 2025 р.



(Детальніше)

Попередній захист
магістерських
кваліфікаційних робіт
2024/2025 н.р.



(Детальніше)

Початок занять
в 2-му семестрі 2024/2025 н.р.



(Детальніше)
Сертифікат ILO

(Детальніше)

Проєкт за підтримки
Шведського інституту
за кошти Урядової програми
«Strategy for Sweden’s
reconstruction and reform
cooperation with Ukraine
2023–2027»


(Детальніше)


Лекція професора з Швеції
п. Генріка Барта (Henrik Barth)
для студентів-магістратури
17.12.2024 року

(Детальніше)

Участь в урочистостях
в Києві 16.11.2024 року


(Детальніше)


Навчальна поїздка осінніми
Карпатами 25-27.10.2024 року


(Детальніше)


Зустріч з підприємцем
12.11.2024


(Детальніше)




Академічна доброчесність
08.10.2024

(Детальніше)


Академія вступу студентів-
магістрів у ЛІМ 02.10.2024


(Детальніше)


Навчально-пізнавальна
поїздка на підприємство
Львівщини та екскурсія
до замків Золотої Підкови
30.09.2024


(Детальніше)


Екскурсія містом Лева
19.09.2024


(Детальніше)


Знайомство зі службою
ДСНС 18.09.2024

(Детальніше)


Тиждень  ЧЕСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
у Львові   17-22 вересня 2024

(Детальніше)


Співчуття родині

 

(Детальніше)


Навчально-пізнавальна
поїздка 03.09.2024

бакалавр

(Детальніше)


Посвята у студенти
02.09.2024

бакалавр

(Детальніше)


Увага!

У бібліотеці ЛІМу
нові надходження літератури

(Детальніше)

Вручення дипломів
бакалаврам
червень 2024

(Детальніше)


Стажування 2024

(Детальніше)


UPSHIFT Україна
лютий 2024 року

(Детальніше)          

Переговори про співпрацю
07.12.2023

(Детальніше)


Навчальна поїздка
до Німеччини
січень-лютий 2023 року


(Детальніше)


Домовленість
про можливість
організації практик
27.11.2023

(Детальніше)


Навчальна поїздка студентів
та викладачів ЛІМу
до Німеччини у 2021 році

(Детальніше)


Навчальна поїздка студентів
2019

(Детальніше)