ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра
 

Збільшити шрифт

Кафедра маркетингу та аналітичної економіки

НАПРЯМИ наукової діяльності ЛІМу: «Управління економічною безпекою суб’єктів мікро- та макрорівня в умовах євроінтеграції України»

Т.в.о. завідувача кафедри: Стадник Мирослава Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент


Кафедра маркетингу та аналітичної економіки  створена за ініціативою адміністрації Інституту як спеціально – випускаюча з метою підготовки фахівців з різними рівнями освіти за спеціальністю 075 “Маркетинг” і є одним з основних навчально-наукових структурних підрозділів Інституту. Кафедра відповідає за випуск бакалаврів та магістрів, безпосередньо підпорядковується проректорові з навчальної та наукової роботи і виступає замовником для кафедр, які не є випускаючими.


Місія кафедри  

Передати студентам знання і практичні навички з маркетингу з урахуванням вимог сучасності за рахунок індивідуалізації навчального процесу та сучасних інформаційних технологій.


Завдання:


  • реалізація диференційованого підходу до викладання спеціалізованих курсів для спеціальностей "Маркетинг" та "Менеджмент організацій";
  • формування зацікавленого ставлення студентів до вивчення спеціалізованих дисциплін кафедри на базі використання інтерактивних методів викладання та організації індивідуального підходу у впровадженні навчального процесу;
  • сприяння систематизації знань та навичок студентів у процесі реалізації навчальних програм протягом усіх років навчання;
  • формування у студентів навичок самостійного аналізу економічного  і маркетингового стану в Україні та світі, розуміння суті, основних інструментів та наслідків проведення економічної політики в країні.


Принципи:


  • зосередження ресурсів на реалізації таких освітніх послуг (ОП), що реально необхідні споживачам-студентам в обраних  сегментах ринку;
  • розуміння якості ОП як міри задоволення потреби в них. Тому непотрібні ОП не можуть бути якісними. Більш того, будь-яка якісна відмінність даної послуги від іншої має значення в залежності від  тієї потреби, на задоволення якої націлена вимірювана властивість, характеристика послуги;
  • розгляд потреб в широкому змісті, у т.ч. за рамками традиційних, відомих способів їхнього задоволення. Нашому студенту потрібні не тільки диплом і навіть не сума знань, хоч це важлива складова нашого продукту,  а зростання цінності власної особистості в межах визначених соціальних груп і колективів;
  • орієнтація на скорочення сукупних витрат споживача (насамперед витрат на споживання ОП) і облік їх у ціноутворенні, тобто домінування меншої ціни споживання ОП над більшою ціною продажу вже синтезованих власних знань;
  • перевага  не констатуючих методів, а прогнозуючих та активно формуючих попит типів фахівців;
  • домінування орієнтації на довгострокову перспективу ринку на вирішальних напрямках підготовки фахівців.


Викладачі кафедри забезпечують навчальний процес з таких дисциплін:

Логістика

Маркетинг

Маркетингова товарна політика

Маркетинговий менеджмент

Основи конструювання і моделювання

Система технологій

Стандартизація та сертифікація (товарів, послуг)

 
Професорсько-викладацький склад: 


Т.в.о. завідувача кафедри

Стадник Мирослава Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент


Старші викладачі

Миронюк Василь Миколайович, кандидат географічних наук

Мокій Олександра Анатоліївна, кандидат економічних наук



В.о доцента

Вареник Віктор Анатолійович, кандидат економічних наук

Викладачі


Карпій Олена Петрівна, кандидат економічних наук, доцент

Струк Наталія Романівна, кандидат економічних наук, доцент

Янків Марія Миронівна, кандидат економічних наук

ВАКАНСІЇ (Детальніше...)

Вакансія

 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина

ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 32 РОКИ !!!

Детальніше...


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2022 

менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Вступ 2022

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2022

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2022

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2021

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ