ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair 2021" відбудеться у м. Лондон

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


  Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


 13 Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar 2021" проходитиме з 15 по 17 березня 2021 р. у м. Доха (Катар)

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра
 

Збільшити шрифт

Кафедра маркетингу та аналітичної економіки

Напрями наукової діяльності ЛІМу: «Управління економічною безпекою суб’єктів мікро- та макрорівня в умовах євроінтеграції України»

Т.в.о. завідувача кафедри: Стадник Мирослава Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент


Кафедра маркетингу та аналітичної економіки  створена за ініціативою адміністрації Інституту як спеціально – випускаюча з метою підготовки фахівців з різними рівнями освіти за спеціальністю 075 “Маркетинг” і є одним з основних навчально-наукових структурних підрозділів Інституту. Кафедра відповідає за випуск бакалаврів та магістрів, безпосередньо підпорядковується проректорові з навчальної та наукової роботи і виступає замовником для кафедр, які не є випускаючими.


Місія кафедри  

Передати студентам знання і практичні навички з маркетингу з урахуванням вимог сучасності за рахунок індивідуалізації навчального процесу та сучасних інформаційних технологій.


Завдання:


  • реалізація диференційованого підходу до викладання спеціалізованих курсів для спеціальностей "Маркетинг" та "Менеджмент організацій";
  • формування зацікавленого ставлення студентів до вивчення спеціалізованих дисциплін кафедри на базі використання інтерактивних методів викладання та організації індивідуального підходу у впровадженні навчального процесу;
  • сприяння систематизації знань та навичок студентів у процесі реалізації навчальних програм протягом усіх років навчання;
  • формування у студентів навичок самостійного аналізу економічного  і маркетингового стану в Україні та світі, розуміння суті, основних інструментів та наслідків проведення економічної політики в країні.


Принципи:


  • зосередження ресурсів на реалізації таких освітніх послуг (ОП), що реально необхідні споживачам-студентам в обраних  сегментах ринку;
  • розуміння якості ОП як міри задоволення потреби в них. Тому непотрібні ОП не можуть бути якісними. Більш того, будь-яка якісна відмінність даної послуги від іншої має значення в залежності від  тієї потреби, на задоволення якої націлена вимірювана властивість, характеристика послуги;
  • розгляд потреб в широкому змісті, у т.ч. за рамками традиційних, відомих способів їхнього задоволення. Нашому студенту потрібні не тільки диплом і навіть не сума знань, хоч це важлива складова нашого продукту,  а зростання цінності власної особистості в межах визначених соціальних груп і колективів;
  • орієнтація на скорочення сукупних витрат споживача (насамперед витрат на споживання ОП) і облік їх у ціноутворенні, тобто домінування меншої ціни споживання ОП над більшою ціною продажу вже синтезованих власних знань;
  • перевага  не констатуючих методів, а прогнозуючих та активно формуючих попит типів фахівців;
  • домінування орієнтації на довгострокову перспективу ринку на вирішальних напрямках підготовки фахівців.


Викладачі кафедри забезпечують навчальний процес з таких дисциплін:

Логістика

Маркетинг

Маркетингова товарна політика

Маркетинговий менеджмент

Основи конструювання і моделювання

Система технологій

Стандартизація та сертифікація (товарів, послуг)

 
Професорсько-викладацький склад: 


Т.в.о. завідувача кафедри

Стадник Мирослава Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент


Старші викладачі

Миронюк Василь Миколайович, кандидат географічних наук

Мокій Олександра Анатоліївна, кандидат економічних наук



В.о доцента

Вареник Віктор Анатолійович, кандидат економічних наук

Викладачі

Янків Марія Миронівна, кандидат економічних наук

Струк Наталія Романівна, кандидат економічних наук, доцент

Карпій Олена Петрівна, кандидат економічних наук

Янків Марія Миронівна, кандидат економічних наук

Вакансія

 
 

Новини та новинки


instagram, менеджмент, маркетинг, ЛІМ
мережа

ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 31 РІК !!!

Детальніше...


Про посилення організації протиепідемічних заходів у 2021-2022 н.р. у ЛІМі

Детальніше...


МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ разом з Тюбінгенським університетом (Німеччина)

DAAD-Programm „Ost-West-Dialog “

менеджмент, маркетинг, освіта, DAAD, магістр

Детальніше...


ПОСВЯТА 2021

менеджмент, маркетинг, першокурсник, освіта

Детальніше...



Літня практика у Німеччині (2021 р.)

стажування, практика, Німеччина, менеджмент, маркетинг

Детальніше...


Вакансії 2021

вакансія, менеджмент, маркетинг, освіта, ЛІМ, бізнес


Випуск бакалаврів - 2021

менеджмент, маркетинг, освіта

Детальніше...


Захист КВАЛІФІКАЦІЙНИХ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ - 2021

менеджмент, маркетинг, освіта

Детальніше...


Еколого-краєзнавча поїздка в Чорногору (Карпати) 2021

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, Карпати, екологія

Детальніше...


Зустріч з БІЗНЕСОМ "Топ-менеджери, у яких є чому повчитися"

топ_менеджер, менеджмент, маркетинг, ЛІМ, освіта, бізнес, маркетинг

Детальніше...


Вакансії

менеджмент, маркетинг, вакансія

Детальніше...


Про навчання на МВА-програмі за спеціальністю Менеджмент «Бізнес-адміністрування»

менеджмент, маркетинг, освіта, МВА, бізнес_адміністрування

Детальніше...


Іван Запотічний про здобуття другої вищої освіти у Львівському інституті менеджменту?

Запотічний_Іван, ЛІМ, менеджмент_адміністрування, ЛІМ, освіта, бізнес, Кераміка

Детальніше...



Оренда


оренда, менеджмент, маркетинг, ЛІМ, освіта

Детальніше...


Молоді вчені ЛІМу

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, освіта, викладачі

Детальніше...


Лауреати обласної премії 2016 р.

менеджмент, економіка, премія, освіта

Детальніше...


СПІВПРАЦЯ З МІСЬКОЮ РАДОЮ м.СТРИЯ ТА ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ СТРИЙЩИНИ

Інтерв'ю, ректор, менеджмент, Стрий, освіта

Інтерв'ю ректора ЛІМу проф. Мирон Янківа на радіо "Голос Стрия"


Українсько-німецький семінар з проблематики біженців та внутрішніх переселенців (22-30.11.2016 р.)

біженці, студенти, менеджмент, маркетинг

Детальніше...


ВІТАЄМО Марину Шегеру, студентку ЛІМу, з перемогою!

студентка, менеджмент, проект, ЛІМ, бакалавр

Детальніше...


ЦИКЛ  ПРЕЗЕНТАЦІЙ «УРОКИ ЛІДЕРІВ»
про найвідоміших теоретиків і практиків бізнесу,
які збудували себе і змінили світ

Детальніше...


ВІТАЄМО!


БАНЕРИ