ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

 

Збільшити шрифт

Діагностика підприємства

Маркетингова діагностика підприємства є  ключовим етапом для кожного бізнес-проекта розвитку підприємства і успіху його на ринку. Від того, наскільки глибоким та всебічним буде початкове формулювання проблеми, залежить кінцева результативність та ефективність  маркетингових рішень. Розповсюджена ситуація, коли не враховуються суттєві особливості бізнесу, локалізовані в часі і просторі, натомість  пропонуються рішення, які були ефективними в інших «подібних» випадках. Ця проблема може бути частково вирішена за рахунок застосування індустріальних методів діагностики. Запропонована діагностика розглядається як окремий технологічний модуль, з допомогою якого формулюються поточні та майбутні задачі маркетингових досліджень, такі як аналіз комплексу «стратегія-мета», стан збуту, структурний аналіз клієнтів, характеристики ринків, аналіз конкурентів, аналіз організаційної структури підприємства. Діагностика підприємства проводиться для ідентифікації вузьких місць, з’ясування потенціалу підприємства на ринку і висунення пропозицій для його подальшого розвитку. Імітаційне моделювання  знаходить все більше поширення в маркетингових дослідженнях  у зв’язку зі складністю і різноманітністю ринкової системи, та тому що  традиційні аналітичні методи не завжди дають бажаний результат. Нами пропонується використання нейронних технологій для обробки маркетингової інформації в межах модуля діагностики підприємства. Особливою відмінністю нейронних мереж від інших алгоритмічних методів, таких, наприклад, як експертні системи, є те, що нейромережі самі адаптують  базовий (стартовий) алгоритм обробки інформації на основі потоку вхідної інформації. Саме тому нейромережі знаходять практичне застосування там, де потрібно вирішувати задачі прогнозування, класифікації, керування процесами в режимі реального часу. Вони здатні самостійно вловити закономірності між причинними факторами і наслідками, тому мають перспективу широкого застосування у модулі діагностики підприємства (МДП).
           МДП економічного і маркетингового стану підприємства  визначає напрямки, стратегію досліджень. Методи нейронних мереж особливо ефективні в так званому розвідковому аналізі даних, коли за мету ставиться з’ясування, чи існує залежність між параметрами, які фіксуються в великих масивах інформації, можливо, що неповно, спотворено, навіть із протиріччями. Так буває всюди, де діє людський фактор.  З метою тестування нами досліджувалась  задача кластеризації з такими вхідними даними а) вік фірми (термін її діяльності на відповідному ринку – числовий параметр); б) річний обіг (сукупний для всієї фірми, в грошах – у.о.); в) рентабельність (відсотки) ; г) чисельність персоналу (сукупний для всієї фірми), д) форма власності  (параметр не має природньої впорядкованості); е) потенційні можливості (експертна оцінка – впорядковані вислови). В МДП може бути вбудовано  нейронну мережу, яка реалізується в обчислювальному середовищі Neural Network Toolbox Matlab та EXCEL.
        Загальне призначення  МДП визначити конкурентоспроможність підприємства, його «хвороби». На жаль, загально­прийнята оцінка конкурентоспроможності підприємства відсут­ня. Вам пропонується прийняти участь в її створенні за рахунок сучасних високих технологій з допомогою використання нейромереж. Нейромережеві технології  дозволяють зв‘язати, встановити скриті зв‘язки між розрахованими (обліковими) показниками фінансово-господарської діяльності підприємства (чистий прибуток, чистий обсяг продажу, чиста вартість матеріальних активів, чистий обіг капіталу та інші) з багатьма маркетинговими явними і неявними залежностями та управляти підприємством в адаптованому режимі в залежності від ринкової ситуації майже без втрат часу.              

 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


         ВРУЧЕННЯ ДИПЛОМІВ
               МАГІСТРАМ

(Детальніше)


  ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
        (березень 2024 року)

(Детальніше)



БРАМА- ОНЛАЙН ВАРТА УКРАЇНИ


(Детальніше)


ПЕРЕГОВОРИ У ПРАЗІ

(Детальніше)


ЗУСТРІЧ У БАУЦЕНІ


(Детальніше)


ПРОЄКТ КІБЕРПОЛІЦІЇ


(Детальніше)

Платіжна безпека


(Детальніше)


ПОДЯКА  ЖЕБЕЛЮ В.В.


(Детальніше)


ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 33 РОКИ !!!

(Детальніше)


ГРАНТ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ!

(Детальніше)


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ ТА РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Вступ - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2023

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр 

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ